sommarsommarsommar..

2010-03-02, 11:12:48 / Kategori: Allmänt

Ännu en usel uppdatering.. men har haft annat att göra, har flera gånger tänkt skriva.
men har rent av inte haft sugen..Aja, ni får leva med dåliga uppdateringar!

Idag skulle jag egentligen på möte, men jag mår skit dåligt satt jag stannar inne idag..
Får se vad som sägs och händer utan mej på mötet..lite nervös över vad dom bestämmer..
Just nu lyssnar jag på gamla låtar som väcker minnen från den underbara sommaren!<3
Undra om det finns en enda människa som inte är less på den här snön och kalla vädret?!
På tal om sommar, jag har funderat på att istället för att färga håret blondare, så kanske jag skulle
testa typ mörktblond med ljusa slingor?tycker det är riktigt jävla snyggt, men dock vet jag inte hur det skulle
se ut på mej?vågar jag..?Fast iof så är det ju lätt att färga tillbaka till hårfärgen jag har nu!
Att jag inte var mer nervös när jag färgade håret rött?:o..Nämen jag har aldrig varit direkt rädd
för förändring och testa nya färger.. men jag har färgat håret så sjukt mycke i mina dagar..så jag vill
inte färga det allt för mycket, utan vill känna mej rätt säker på att det ska bli bra också..?
Aja, får tänka på saken..
ahha, bjuder på en super''het'' bild från ibörjan på somaren.. haha inte klokt att jag ens visade mej ute med den hårfärgen?!
(var på väg att bli blond..igen!)



  leev och måå mina sötnosar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?