smell u later!!!

2010-04-27, 21:35:43 / Kategori: Allmänt
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? Singel och sökande!
HUR RAGGAR DU? Ragga?
VAD HETER DU?  ida
KALLAS?iiidalooe
VARFÖR? för jag är en katt!
SAKNAR DU NÅGON NU? jo, faktiskt..
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT?iLördags!
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN?bättre än du kan tro!
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? Rosa
VEM PRATADE DU MED SENAST? Emma
VAD PRATADE NI OM? sthlm isommr..
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? -
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? inatt har jag det jo!
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? mobilen.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? älskar ingen idag..
ÄR DU HOMOSEXUELL? NEJ
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? När lovisa alltid vill pilla mig i näsan..
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? Hemligt.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? jadå kom bara!
HUR SVARAR DU I TELEFON? Hej, hallå eller vad vill du?
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? sköldpadda..
HAR DU GOTT BORDSSKICK? tror jag får in hela hamburgaren i käften, men resultatet blir alltid negativt.svar:JA, OM JAG HAR!!=D
VAD ÄR ATTRAKTIVT? killar.kropp.ÖGON!
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? armen/axeln..:(
 NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? kommer albsolut inte ihåg..2an kanske?
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Finns det nån annan än mig?
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? tuggummi!
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Charmen.ögonen osv. 
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Vet inte..1gång för mycke?
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? sommaren-09 var så jävla perfekt!
VAD KÖPTE DU SENAST? hallondricka och marabou daim..
BRUKAR DU KOMMA I TID? fint folk kommer alltid sent!
HUR KÄNNER DU DIG NU? smärta, ofräch..
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? kan vara svart..
KAN DU LAGA MAT? nja. kan borsta tänderna på julia!
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? tyvärrr ej!
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? eftersom det var längesen vi träffade skehamnarna,var det en rätt lyckad kväll!:)



               NU: desperata hemmafruar!!!


                  smell u later!love&peace.






                                



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?