bananer i pyjamas

2010-03-17, 22:52:55 / Kategori: Allmänt

Nä.. nu jävlar ska jag skärpa till mej på riktigt.
har lovat mej själv det nu och bäst jag håller det..

sportlovet behövdes verkligen!
hade nog inte orkat med skolan annars, snart påsklov också(y)
planer inför det är först följer jag och lovisa, jenny till ume typ fre-tis.
Sen just islutet drar jag och carro till malå!
sen har jag inte planerat så mycket mer, eller jag själv har planerat en
kväll med julia, skulle sitta fint, blir inte lika ofta längre:s

Imorgon ska jag på gynundersökning, så jag är ledig efter lunch
och ska möta upp emma uppe istan!
Så något direkt roligt trorja inte händer imorn?
eller..jag vetinte vi får se om jag orkar drar ut till ngn eller så..
men tror ändå inte de!:)

säger redan nu sovgott, för fler inlägg innan jag somnar blir det inte.
Skriver imorgon ist, när jag är hemma från stan.
 Så SOVGOTT!

                                           
                                        
                                   love and peace!♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?