GOTT NYTT ÅR!!

2010-01-01, 20:05:49 / Kategori: Allmänt

Hann inte skriva ngt igår, men jag sov tills kl15.00.
sen åt jag vid 18.00 och efter det tog jag bussen till julia,
där jag firade nyårs:D
Vi gjorde massa KONSTIGAroliga saker;D..
men sen 3sekunder kvar till tolvslaget så var jag tvungen springa och kissa(a)...
så vi var ngn sekund eftre, men ändå inte:D
ochja, vi hade iaf skit kul;)..
sen fick vi lite besök oclså, och ja.. vi somnade vid kl05.00 och vart väckt
kl16.30 för julia skulle typ äta:p..
Nu har jag iaf kommit hem, är skit trött, så jag ska nog bara vara hemma ikv, färga håret osv=D..
(som jag egentligen skulle gjort för några dagarsen..)bättre sent än aldrig!:)
Nä, nu ska jag ta och färga håret!         LEV Å MÅÅÅ!!!!!!

Bildbomb på mig och juliaaaa från igår;)..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?