från imorse..

2009-09-03, 14:04:50 / Kategori: Allmänt

hallå, nu börjar jag vara redo för skolan..!
första vis ka göra är att ta skolfoto då..
vetinte vart??och jag är inte helt säker på tiden..
menmen, det löser sej nog!
Det vart som jag skrev i förra inlägget, att jag ska ha på
mej mina leggings,vittlinne, och min skjorta!
fick just ett telefonsamtal,

lovisa;men vi far nu, skolfotot är om 5min, ska du åka med?

jag;5min?!nä, men jag går, ses där,hejdå!

                     *klick*

så som ni förstår så måste jag sticka nu, tur att det bara tar 2/3min tillskolan..!

 

Allt detta hann jag skriva imorse innan jag for, men tyvärhann jaginte

publicera det..eller jag tryckte {spara & publicera}men, jag hade inte

skrivit någon rubrik..satt, ja, men ni får det nu ist;)..

och skolfotot ska vi nog inte snacka om..hahah..jag har inte sett det,ville inte.

jag vet redan att det blev faail, menmen, whatever;)..

jag kommde hem vid halv ett och då somnade jag direkt,

sen nu vaknade jag just och ska äta lite glass och chokladpudding!
aja, jag skriver senare, får se om det blir någon träning ikväll..
jag är ju himlaförskyld osv, men jag vill ju vara med så vi får se..!
                hare gött..!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?