tisdag..!

2009-09-08, 15:22:46 / Kategori: Allmänt

hallå, hann inte skriva igår..
men det vart så att jag for på skolan,sen direkt efter det
så for jag på stan.Kom hem åt middag och sen drog jag till julia,
for hem halv 11 då jag fixa massa såg en film och sen sov..!
hah, ja det var en kort sammanfattning av måndagen!

Slutade igentligen halv 4 idag, men slutade typ ett atg innan halv två.
ikväll klockan 7-8har jag innebandyträning iskelleftehamn.
Efter de ska jag nog vara med lovisa?antar jag iaf;p..
Haha, idag när jag och lovisa gick hem från skolan kom vi fram till att detta
var en riktig otursdag;)..
men, det ska vi ju så klart inte tala om..!
 
jag saknar min lillekissemjaau..:(!

skriver senare, bara jag har något att skriva om..!

             LIVET LEKER..!

            puss påer!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?