tillbaka..!

2009-09-02, 18:06:42 / Kategori: Allmänt

sry, dålig uppdatering, jag vet..men det har hänt mycke skit på sistone..
satt, ja,det ska vi inte gå in på nu!

Idag har det varit skola..
Vi hade bad iskehamn, men jag va inte med, så jag,lovisa och josse
var ute och körde moppe, bland annattill tempo.
Vi slutade 20 över ett trorja?då jag for hem och gjorde,ingenting!
 jag väntar just nu på att lovisa ska ringa, vi ska typ till bergsbyn och
köpa glass?med josse och julia, men innan jag tar mitt steg utanför
dörren så måste jag städa..och göra mej klar, imorn äre skolfoto..
och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mej?typ inte, men iaf
inte vad jag ska göra av mitt hår osv..?aja, vi ser väl vad som händer helt enkelt..!
 nä, nu har jag inte tid att skriva längre, men ni får ha en toppen kväll,så hörs vi!(=
ett hemskt rum väntar på att bli rent och fint..!



You have always been
at my side,
if not actually
so in my mind..

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?