lördag..!

2009-09-05, 19:36:49 / Kategori: Allmänt

hallå, igår när jag kom hem så orkade jag inte blogga..
men, kvällen vart rätt lyckad och ja, träffade massa folk,
och det är ju alltid trevligt!:)..

Haha!så såg man ut igår innan man for ut..
och jag måste ju säga att knäppt gjort så lånade jag ut moppen igår..menmen, får skylla mej själv, tänkte väl inte på att det va en dag idag med..!men jag får ju tillbaka den på söndag?eller jag får ju hämta den nu om jag vill..men det pallar jag då inte. Det är knappt att jag orkar göra mej klar för kvällen..

Jag har nyss lagt mej isängen igen, vart väckt vid 12?och då drog vi upp på stan en snabbis, då jag köpte en ny innebandyklubba, köpte ju nyss en ny. men den var tydligen förkort..?
Aja, den är rosa iaf<3<3..haha..
sen köpte jag nya lackleggings och en mascara,
ahah, mina legginhs
och min mascara..!

och min kära innebandyklubba..<3<3


Ikvällens planer, är att jag och carro ska ut osv.
kanske uppdaterar innan jag far, men lovar ingenting..!
aja, plikten kallar,som man säger;)måste göra mej klar..!
        ha en underbar lördag kväll..!:)
                                       puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?