lördag

2009-09-12, 13:39:38 / Kategori: Allmänt

hejhallå, vaknade för drygt en timme sen..?
nu sitter jag,(orkar inte fixa mej)väntar på att julia ska komma hit,
idag vetjag inte riktigt vad som händer än, skulle ju vara med julia och carro.
Men carro är sjuk;/ Men jag kommer nog vara emd julia iaf, och få se vad vi hittar på?:)
kanske blir våran snygga dans på film, som vi kom på igår;)AHAHAH..
Nämen, som sagt time will teeell, Något roligt blir det iaf=D.

Har inte så mycket att skriva just nu..men jag hade en kanonkväll igår, och
vi hann göra rätt mycket igår, faktiskt, vi hade himla kul iaf,
Jag skriver senare så ser vi om jagahr något spännande att skriva om..!


               ha det så braa!

 

                        /iiidaa!


- H *

- ha det så bra du med :)



2009-09-13, 03:16:06 URL: http://finest.se/hodamerei



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?