förlåt

2009-09-30, 15:47:38 / Kategori: Allmänt

Men jag har varken haft lust eller tid att skriva..
Det har varit jätte skönt att inte skriva på ett tag,
Men nu ska jag försöka uppdatera så mycke som möjligt!

jag har dock inte så mycke att skriva om just nu..
eller just det, imorn far vi till umeå med dom andra niorna,och några andra från någon annan skola?
aja, sen¨på fredag är ju jag,jenny&carro ledig från skolan för då drar vi ju till Sundsvall, så tyvärr kommer det antagligen inte bli någon uppdatering ihelgen,kanske.
Så ni får hålla utkik..;)

Aja, måste packa nu=(=(
men jag skriver när jag fått nått att skriva om, inon kort kommer det ett nytt inlägg vill jag lova..;)

Men tillsdess, hare gött!

                            /iiddaa

jag och sötnosen,förra lördagen<3!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?