en saknad..

2009-09-03, 16:19:22 / Kategori: Allmänt
Jag saknar det som var.
Jag saknar hur vi var.
Jag saknar hur vardagen och hur helgen var.
Jag saknar de stunder jag var med dig.
Jag saknar de stunder vi var allihop tillsammans.


kommer aldrig släppa taget omdej,
fast du har gjort det om mej,
så kommer jag aldrig göra det för dej.
det kallas respekt!där man litar på varandra.
vad som än händer, du har inte visat din
goda sida mot mej på sista tiden, menjag är
redo att glömma allt och ta ett steg tillbaka,
du vet..alla människor är värld en andra chans.
Och nu är det upp till dej om du tar den eller inte!
Jag kom ihåg första gången jag träffade dej,
det klickade direkt mellan oss två, och från den stunden
tills nu så har vi varit som syskon, syskon som aldrig sviker varandra,
som står vid ens sida, även fast vad alla andra säger.
säger någon att jag snackat skit omdej, och jag säger att det inte är sant,
så tror du mej, för vi känner varandra, och kan inte ljuga för varandra,
men nu, är inte allt de där perfekta perfekt längre..

det jag egentligen ville säga med detta inlägg ,var att jagsaknar dej
hur mycket som helst..!och du visste redan hur mycke du betyder för mej
men jag ville bara säga det igen, satt du verkligen förstår..!

                        JAG ÄLSKAR DEJ..!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?