VARNING..!

2009-11-04, 15:58:58 / Kategori: Allmänt
Har varit hemma från skolan idag, precis som igår.
Men imorgon har jag bestämt att jag ska till skolan, händer rätt mycke imorgon,
eller jag har rätt mycke att hinna med!

Först blir det då skola, sen hamn(trorja) och öva+fixa inför lucia..
Sen hem, äta byta om osv, sen till hamn igen för att träna innebandy,
som är 8-9,trorja.

Snart helg igen, läängtar!
Men planerna är inte riktigt klara än..
Nu ska jag faktiskt plocka upp lite kläder  från golvet osv,
sen vetjag inte vad som händer, fixa lite tills imorn osv.
Skriver mer senare, omjag har något att berätta eller så..

Ha det så bra så länge!!

                 /iidddaa!!

                                     bLi inTe rÄdD!!
                                                                                                                                       bild från norrlands..!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?