LEÖRDAG!!

2009-11-14, 14:38:41 / Kategori: Allmänt

hallå där.

Skolan igår gick rätt fort, vi gjorde som inge speciellt.
Jag lämna in svenska uppsatsen, som gick på fyra sidor..
känns skönt att ha gjort bort det!
Gjorde även matteprov, som jag tror gick himla bra!
Det var inte så svårt..
Direkt efter skolan drog jag och lovaaan hem till mej, vi
skulle äta pizza, men ingen av oss orka fara dit, så vi försökte
få någon att köra dit, gick dock inge vidare,så vi ringde dit och kolla om
dom kunde köra hem den åt oss, och visst kunde dom det, var bara de att de kosta femtiospännnn.

aja, sen gjorde vi oss klara osv, och drog ut.
Vakna för en timma sen ungefär,och ska kliva upp nu och
typ duscha osv.
Sen ska jag och julia planera lite things inför kvella!=)
 

Jag kanske skriver lite senare, typ innan vi drar ut eller nåt sånt,
OM, jag ahr nåtttt atttt kommma med!!:):)

Annars gäller dert bara att ni har en riktigt jeavla nicelördag!:D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?