Jag försöker att kontrolera min smärta.

2009-11-30, 02:18:05 / Kategori: Allmänt

Försöker vara glad men det känns imitt hjärta.

Det är hur mycket som helst som snurrar omkring imitt huvud justnu.
Kan verkligen inte sova..
Det är jobbigt när man har tusenfrågor iskallen, men inte ett jävlasvar.
Jag ångrar allt som hänt, du vet att jag gör det. men verkar ändå inte bry dej..


imorn blir det prao på o'learys, det blir säkert kul, skönt att komma ifrån skolan.
Kanske få lite annat ihuvudet än all den skit som finns där nu, Det är så fruktansvärt jobbigt alltså!
Allt det trista och tråkiga håller jag inommej, ist försöker jag visamej som stark och glad.
Men vet intehur länge jag klarar av det..det är jobbigt att vara något man inte är.



Att ignorera känslor är att ignorera själen, vilket är detsamma som att ignorera livet.
men just nu känns det som att jag inte har något annat val. det är tufft..
Att livet ska variera så mycke mellan lätt och svårt?och det faller så fort åt andra hållet..





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?