gilla läget....?!

2009-11-01, 01:26:36 / Kategori: Allmänt
hellu, kom just hem från JULIa, vi har tagit det rätt lugnt ikväll.
Jag är så jävla slut..
Igår vart det stan med julia och lydia, sen träffa vi lovisa och carro med.

Ehh..imorgon är det Dm-match.
Samling vid 1, och har inte en susning hur jag ska orka kliva upp tidigt..
Herregud, kommer inte sluta bra känner jag..
Söndag imorgon, sista dagen innan skola..fyfan.. känner mej inte pepp alls..
Sen ska vi också på nåt grejs istan,

Har inga planer för veckan eller så, men vi ser väl, ska skärpa till mej på bloggfronten.
Bättre uppdateringar osv, men kanske blir lite lättare när skolan börjar om, när man sitter och ska plugga.
Och man gör nästan vad som helst för att slippa plugga, då kan det ju alltid vara trevlig att skriva något!
Eller vänta, imorgon har jag och julia lite grejs, som ni garanterat kommer se sen!:)

Vetinte om det va någon mer jag tänkte skriva, jag får väl skriva imorgon,men blir inte innan matchen, för det kommer jag verkligen inte hinna, har nog svårt att få mej upp, men jag skriver någongång efter matchen, så berättar jag hur det gick osv, om det går bra..som det kommer göra!som det alltid gör.
haha,nej, skämta, inte seriös, nu ska jag gå,

HAPPY HALLOWEEN BTW!

hare bäst!

                            /iiiddddaa!
haha,bli inte räddda..!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?