ååh..

2009-11-09, 21:43:17 / Kategori: Allmänt
jag är på så jävla dåligt humör.
Inget går som  planerat..

Man får inte alltid som man vill..
Det är så sant, jag har nog inte varit på så här dåligt humör på länge.
Vetinte hur jag ska handskas med min ilska?kanske lägga mej och sova..
Nä, jag vetinte, vetinte längre vad som är rätt och fel. känns bara som allt
jag gör blir fel.fyfan, vad gör jag av mitt liv egentligen?skulle bara vilja spola tillbaka
tiden lite, och göra det hela annorlunda.
Men det är bara vad jag vill..
Jag har sagt förut, hur jag ska göre ditt&datt, men nu, nu kan jag ju fan inte bara säga det.
det måste ju hända också. Det kanske redan är försent, jag vetinte?
Men jag hoppas, hoppas verkligen att jag lyckas, för det är de enda jag vill just nu.
Det skulle bli det bästa jag någonsin gjort om jag klarar det, jag vet att jag kan.
dEt är så man ska tänka, och jag har testat alla olika medel, men nu är detta min sista ut väg.
Lita på mig själv, skit ialla andra, gå min väg och göra den till något bra.

Om man inte är nöjd mej livet, så måste man ju göra något åt de!
Och det tänker jag göra det. Jag funderar hur fan jag tänkt, som omnågon annan skulle komma
o göra saker och ting åt mej, fixa allt?!
Nae, jag har insett att om det ska hända något måste jag också göra det.
 Jag skiter fullständigt ivad alla andra säger,tycker eller tänker.
Vafan, det är det här jag vill, o då kan jag ju inte låta några idioter som inte betyder något för mej förstöra det, vafan, varför bryr jag mej ens?

Liksom, nu jävlar fixar jag upp det här, tar steg för steg.
Det kommer intebli lätt..men jag har ställt till det själv, så klart som fan att jag kan fixa det också!
Det är bara att kämpa, precis vad jag tänker göra, spelar ingen roll hur fail det blir, bara jag har gjort mitt bästa,
o verkligen kämpat,sen kan jag ju inte göra så mycke mer. Klarar jag det inte, så är det inte min grejj, men vettefan vad jag gör annars. det ska funka,snälla, jag vet helt seriöst inte vad som händer med mej annars!?
Sista chansen tackar jag verkligen inte nej till. Nu ligger det hela imina händer, iväntan på nåt bra!




                                         /iidddaa!


*
ursäkta detta vad ska man kalla det, emoinlägg?
Men jag känner mej faktiskt starkare nu, elr till en början blev det nog bara emoskrivande,
men nu känner jag mej redo, redo att allt som behövs. Det är ingen lek längre, nu börjar allvaret.
början på mitt framtida liv..!Och jag tänker inte låta mitt liv sluta iångest och kaos, nä nu jävlar kämpar jag och visar vad jag går för. Tiden är faktiskt inne för det nu, man kan om man vill, och det vill jag!*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?