värdelös sammanfattning-.-

2009-06-21, 18:46:26 / Kategori: Allmänt
hellu , har inte uppdaterat på någon dag ,men på midsommar var jag iaf med julia och massamassa mer.
 vi hade riktigt trevligt!:D
iaf vid 01.00 drog vi hem till julia och gjorde massa , jag vaknade kl14.00 ,men julia vaknade
lite tidigare typ vid 10.00/11.00. Satt hon hann läsa 200sidor ur twilight och hon hann även duscha göra sej klar
och massa sånt ,sen åt jag middag där och sen drog vi hem till mej senare och badade badtunna och basta osv ,
det var faktiskt trevligt:)!Och inatt har vi sovit hemma hos mej och julia vaknade halv 11 och jag vart väckt halv 2 ,

Nu väntar jag på att julia ska komma hit så ska vi ut och hitta på något!:)
nämen ursch känner att detta vart ett jätte konstigt och fult inlägg ,menmen..jag får uppdatera senare
imorn elr ikväll , mest troligt imorn.. för jag tror inte jag orkar idag:P

Men ni ska ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi senare

                            /IDO/LI/TO 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?