Välkommen till min nya blogg!

2009-06-04, 19:11:13 / Kategori: Allmänt
Hejsan:)som sagt så har jag skaffat en ny blogg:)
varför jag bytte var för att jag tkr blogg.se är bättre och lättare att förstå sig på;)..
Så nu får vi hoppas att jag blir bättre på att uppdatera osv:D

Eftersom det var ett tag sen jag bloggade sist så¨har jag rätt många bilder jag skulle kunna lägga upp.
men vi får se ,jag tar då inte alla på samma gång ,utan ni får någon/några bilder per inlägg

Från det ena till det andra..
Idag ringde mamma och väckte mej kl halv 9:)
eftersom jag hade ledigt från slöjden så började jag kvart i10.
Då hade vi bild och jag och jenny spelade uno med ida och natta:)
JAG VAR BÄST!!;)
iaf sen hade vi so lunch osv..
Vi slutade kring halv 3 ,då jag körde till carrro ibergsbyn och sedan körde vi
först till hennes pappas jobb vid gammla ÖB och sen in till stan:):)
 Nu är jag hemma och sköter om min lillasyster som har nästan 40graders feber ,stackarn:[<3
Ikväll ska jag med julia på grottan ,vi får se vad som händer där ,blir säkert något trevligt!:D

Nu måste jag gå ,kanske skriver senare PUSSSS^^

(ny) bild på mej och jenny;)  puss gumman:*(jättte)ny bild på mej och jenny;)..
puss gumman:*

loovan

haha lätt snyggaste BABE< 3



2009-06-23, 23:58:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?