tro det elr ej ..

2009-06-30, 19:07:25 / Kategori: Allmänt
men jag lever faktistk!! även fast det kanske inte verkat så på ett tag:(..
Men jag har helt av inte haft tid..
men det är ju svårast att uppdatera på sommaren , eftersom man är mest borta
och dom kvällarna man sover hemma är man så slut och trött när man kommer hem
satt men har rent av ingen lust, och eftersom jag har så problem med magen så
blir jag jätte trött morgon och kväll..
Iaf så har jag nyss duscha&platta håret.
jag och carro var ihennnes farmor&farfars stuga ,vi såg mest tv och satt inne..
men otroligt nog när jag kommer hem så undrar mamma om jag hade varit och solat ,för jag
såg så brun ut , jag trodde först det var ironi eftersom hon legat och pressa hela dagen , och hon
var jävligt brun..
Lovan stack till kåge imåndags ,igår alltså.. men hon kommer kanske hem imorn elr på
torsdag , hoppas imorn:$.. men det tror jag inte kommer hända..
om hon inte lyckas övertala hennes pappa, ihelgen blire stads:D..
Fredag & Lördag ska jag dit. alltså båda kvällarna ,säkert varje dag med:P..
men vi får se..
Nu väntar jag bara på att carro ska ringa så vi kan hitta på något.
ska kolla om julia vill me,
 
Kolla in:denna  där ni enkelt samlar ihop poäng och får gratischeckar till mobilen
som ni kan lösa in inärmaste affär, läs mer och bli medlem  KLICKA HÄR!! 


det var allt från mej ,för den här gången ,pusspuss vi ses:D
jag och jenny gumman på nått grejjs, ;*;*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?