SOMMMMMMARLOV:*:*:*

2009-06-12, 17:18:52 / Kategori: Allmänt
HALLÅÅÅÅ GULLUNGAR;*
Ida  här[=

Iaf igår sovde jag hos carro ,jag carro och lovvan stack upp till stan med mopparna och
träffade på fulla men roliga studenter ,aahha..

Vi kom en vid 1 då lovisa fick hämtning och jag och carro for förbi hennes pappa och
hämtade plattången osv, vi somnade iaf kring 3/4 och carro väcktes kl halv 7.
Var himla trött-.- men iaf vi skulle ta bussen som gick 5 i8 till stan,men s¨å klart så
missa vi den-.-..
Så vi for hem till tomas och han körde oss upp till stan, halv 9 hade jag klipptid och
var klart en timma senare=)då tomas även hämtade oss och just när vi var tillbaka i bbyn
så vare bara att hoppa in inästa bil och dra till skolavslutningen som var kvar över 10!
Vi hade en kort skolavslutning ,och sen åkte vi upp till bbyn igen där jag carro och lovisa först
stack till tuvan och åt glass sedan stan(=
direkt jag kom hem la jag mej och såg tv .och så klart somnade[=
är så himla trött-.- Har nu ätit middag för ett tag sen och väntar på att
carro ska komma hit eftresom hon ska sova här:)Det blir myspys..
ni kan smsa elr ringa 0730985477 om ni vill vara lite sociala:D..
Iaf så träffade jag ju jenny på skolavslutningen och det kändes som om vi
inte hade träffas på ett tag..men då slog det mej att vi gjorde ju det faktiskt igår[=

Aja äntliiigen kaaan sooommmmaareeenn börjaaaaaaa:D<3<33

Det var att från mej ,puss&kram(=


Jag&carran på skolavslutningen,HAH..:D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?