sommar och sol ,och vi har kort tajt kjol(#)..

2009-06-25, 00:50:27 / Kategori: Allmänt

Tjollahopp.. idag ringde mamma och väckte mej ,sen just efter fíck jag
ett sms av lovan ,och vid kl1 for jag ,lovisa,jenny och josse till vb och bada
mest sola.
jenny&josse for vid halv fyra , jag och lovan for typ halv 5 elr nått
jag kom hem åt middag ,sen duschadejag och hoppade lite studsmatta
med moa, mamma bad oss fara förbi konsum och köpa butterbullar ,
smsade lovisa och stack för att hämta upp henne för att sen se carros match.
men den va så jävla lång så vi drog till konsum och käka glass, sen drog vi hem
till carro efter hennes träning och hon åt ,duschade och gjorde sig klar ,då vi där efter
drog till stan.
först hemköp sen satt vi oss nere vid älven ett tag osv,

Nu är jag iaf hemma och sitter vid min dator och pratar med randoms..
ska snart sova eftersom imorn ska jag sköta min lillasyster tidigt på morgonen
och sen drar det av till stan,
senare mot kvällen har jag dock inga glasklara planer ,men något
roligt fåre tammefan ta och bli:D:D..
nu ska jag dra..

men hare så bra mina sköna bönor ,så synes vi /idaa
carro
tappa byxan mitt ipopcorn lagningen ,
se och njut, man vet aldrig när man får se en sån sexy lady nästa gång inte!?:O




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?