randoms

2009-06-23, 23:41:30 / Kategori: Allmänt
tjabba, ikv har jag varit med radoms och häng lite här och där..(;
först till loovan sen konsum ,sen loovan sen jullan ,sen skehamn sen
lovan och sen stan..
Har iaf haft en strålande kväll(fast jag tillbringade den med randoms)
nu är jag iaf hemma ska snacka lite med folket på msn osv ,och tjata på
lovan att hon ska skicka bilderna från ioypeak.
 hoppas att alla har haft en super trevlig kväll ,för nu äre sommar och
alla ska leva livet(h) , låter inte det toppen ,jag har faktiskt börja få
min sommarkänsla<3<3.
 vad som händer imorn vetja inte än, men ska kolla med lite folk på msn trorja.
ska säkert hitta på nnått med randoms igen, men i like it.
dom är söta och rara, och livar upp stämningen ivår trista värld:D

ni måste smsa med mej, eftersom jag inte har min bärbaradator just nu,
elr trådlösa funkar inte.. så sitter jag aldrig vid datan så länge eftersom
jag får så jävla ont inacken av att sitta upp..
Men som sagt, lite nackont kan väl inte döda.elr?..

Det vart ändå ett rätt långt inlägg,eftersom jag bara tänkte skriva om att jag är hemma
helt skadefri.

Men hare så bra mina sköna bönor ,så synes vi /idaa
loovan min gullegris;*

lloooooovaan

jag älskar dej sötnos ;*<3



2009-06-23, 23:46:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?