ordning och reda belöning på FRED´A:D..

2009-06-05, 20:15:04 / Kategori: Allmänt
Tjaa:D
idag är det äntligen fredag,och ynkla en vecka kvar till skolavsluningen:$..SHIET..

Iaf så direkt efter skola drog jag hem och duschade och sen for jag med lovisa och åt på santana.
riktigt roligt vare ,och roligast var ändå när lovisa höll på ramla av stolen och riva hela stället:]hihihi..
Efter det så for vi hem till lovisa och jag plattade håret och vi sminkade oss..
Nu ska vi på OKQ8 och tanka-.- .. fyfan , sen ska vi och grilla med massa coolt folk(=

men jag kan tyvärr inte skriva mer .. men kan skriva lite kort om kvällen när jag kommer hem:D..

Ni får ha en så rolig kväll allihop=Dpusssssssssss.


jag och söta lovisa för nått år sedan;)..
OCH DEN BJUDER VI PÅ:D:D:D:D:D::D..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?