gamla goóatiden..(;

2009-06-26, 01:21:08 / Kategori: Allmänt
hellu , måste bara berätta om en rolig och gulli sak ..
jag städade mitt rum ,och hittade en lapp jag fick av lovisa i5an.
Och där stod det; Hej<3<3asså förlåt:(.. men jag vill igentligen  inte bråka;]<3
men jag vart jätte glad när vi vart vänner idag:D:]<33
Och då svarade jag bara; en gång vänner, alltid vänner;)..
Hahaha.. och det roliga med det hela är att jag minns det så väl..
för det va i 5an då jag,lovisa och fanny alltid bråkade, och det kanske inte
va så kul.. men så här på efterhand äre himla kul;D..

Iaf ,ni får en snabbis om dagen , sköte min lillasyster på morgonen
medans mamma klippte sig.
Vi solade osv, sen drog jag och lovisa upp till stan  och träffade carro ,
och gjorde massa ,sen for jag hem och jag och emma tog moppen till konsum.
Vi åt middag och efter det körde jag emma till hennes kompis, for och tanka sen lovisa.
Vi har faktiskt inte gjort nått speciellt.. va förbi älven där vi satt och drack dricka och snackade.
Sen drog vi hem till henne och såg film:).
 Fick just höra att michael jackson dog igår av överdos/hjärtinfarkt.
Tydligen hade han massa skulder på flera miljarder ,så han skulle vara tvungen att sälja huset och
allt sånt ,men det lägger han ju ändå bara på familjen nu.. expressen vill iaf få fram det som att han tog livet avsig ,
och jag vågar inte säga nått.. men jag  tror det med faktiskt..
Men fatta han som har varit så känd?!Jag kan då inte fatta att han är död..
hans bror va ju den som va mest orolig ,dom visste ju att hhan höll på med droger osv ,så
hans bror försökte ju ffå han på behandling osv.. men det gick tydligen inte så bra..
stackars barn och familj..

Aja mer hinner jag inte skriva ska vara lite social på msn innan jag ska sova:)!

Men sköt om er, så synes vi  /idaa



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?