förlåt..

2009-06-16, 18:36:57 / Kategori: Allmänt
förlåt så hemskt mke för min dåliga uppdatering,
igår tog jag mej faktiskt ikragen och skrev ett långt
långt inlägg om början av mitt sommarlov ,men
just när jag skrivit klart och ska lägga upp inlägget
så skickar någon nå¨n hemsida till mej som jag trycker upp
och när jag trycker ner den och ska publicera inlägget så
upptäcker jag att jag råkade trycka ner hela internet och allt
så jag vart så sur och orkade inte skriva om allt..typiskt..(u)
men just nu orkar jag faktiskt inte skriva ett långt inlägg
utan vill ni verkligen veta hur början på mitt sommarlov har varit
så får ni lämna en kommentar och skriva det ,menmen
idag har vi varit med konfan och cyklat runt hela skeå ,seriöst
det drygaste jag vari med om ,men som tur så va julia med och
livade upp stämningen , vi var faktiskt påväg att dra ett fler tal ggr
,men dom hade bascke mej stenkoll ,så det fanns inte så stor chans
att kunna sticka:(.. menmen, otroligt nog lever vi hela bunten efter denna dag.
jag har faktiskt inte någon träningsverk ibenen elr så ,men vänta bara så
kommer det med..(;
Detta har varit en förjävlig dag,och inget jag vill göra om ,för det hade ju somsagt inte varit lika jobbigt om vi bara skulle cykla osv ,utan vi hade en ''stopp'' jävligt ofta där vi skulle göra olika saker..
Menmen somsagt så lever vi nu och kvällen tror jag kan bli strålande, ska först köra moppe till julia ,sen ska hon köra mej till skehamn där jag ska hämta min cykel och tolka med julia hem till mej ,sen sticker vi till jenny ,och hitta på något=D, jag går att nå på mobilen´, men nu mmåste jag skynda mej att duscha innan jag sticker ,ni får ta och ha en toppen kväll ,

Dagens citat; Spara på vattnet - duscha med en vän.

idaLindfors;*.
HAHA..
en riktigt ful och oseriös bild
som jag bjuder på, då får ni kanske kvällens skratt av mej;);)..

juliia

HAhahhaha det var ju sjukt drygt att cykla.

hade varit mke härligare om vi åkt bil men ja , vi lever ju nu så=) jag är glad att du var med.



Jättesööt bild gumman;*



2009-06-16, 18:48:41 URL: http://juliiiaandersson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?