Det är inte lätt om det är svårt å man är liten å kåt ensam i en gummibåt..

2009-06-17, 20:34:02 / Kategori: Allmänt
hellu alla sötisar.

Idag har vi haft konfa igen..(u)
Men imorn sista dagen, har vart en rätt lugn dag ändå:)
Iaf så fick vi sluta tidigare så jag, jennyoch julia for hem till jenny
och spelade in ett videoinlägg på våran blogg. vet dock inte om hon har
lagt in den än ,men iaf så åt jag hos jenny (plättar), det var mums=D..
 Sen tog vi mopparna ner till matan och där efter åkte med emma till kåge
där jenny spelade match, dom vann med 10-1 mot kåge då.
Nu är jag hemma och har skit ont ihuve.. Så som det ser ut nu så blire en tidigkväll
och det var ett bra tag sen så det skulle sitta bra(:
 
Jag tkr det har känts som om jag och lovisa har haft som en .. vet inte vad jag ska säga ..
men typ en vägg ,som har hindrat oss ,så vi har som inte pratat med varandra ,men idag
slog vi bort den väggen och det känns asskönt!! men vi kommer nog inte vara med varandra så mke
isommar känns det som eftersom hon kommer nog mke vara med josse och jag men jenny,julia och dom
men hoppas att hon inte bytt ut min plats till josse i piteå (om det nu finns någon sådan ''plats'').
För jag vill jätte gärna följa med om dom ska dit och hon får ta med sig någon ,det skulle betyda mke för mej:]..
Så på grund av detta tkr jag det passar med en snygg bild på oss(som även carroär med på):D
Som jag sa ,en snyggbild:D
men ni får ha en fortsätt trevlig kväll ,och smsa mej om det skulle vara något ,puss allihop.

Anonym

LOVVEEE YOU BIIATCH<3



2009-06-23, 23:54:16

frida

jag gick ju konfa förra året ,och det ända roliga va ''resan'';);)



men jag tycker iallafall din blogg är bra , du måste skriva oftare:$.

för jag följer den varje dag och jag blir ledsen när jag ser att du inte har skrivit något ,rock on girl. iknow icant,.



2009-06-25, 00:27:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?