då vare lördag igen..

2009-06-06, 11:18:39 / Kategori: Allmänt
Och jag vart precis väckt av min lillasyster som skrek överlyckligt imitt öra att hon
nästan inte hade någon feber.. Lite jobbigt vare väl att vakna till det ,men gulligt med;]..

Nu sitter jag iköket och pratar med mamma och hjälper henne lite:P..
Vi får se lovisa skulle kolla om jag fick följa henne till kåge ikväll ,men vi får se om jag pallar.
är väldigt trött ,och vädret uppmuntrar ingenting;)..
Menmen, så vi får se vad som händer:D min biatch jenny är iumeå:(saknar henne..
jaja, ska snart ta och göra mej klar ,men just nu är jag för trött för att tänka tanken att
ställa mej upp;)..
Igår vart det ingen grillning;/..
utan vi stannade inne på grottan och vi hade himla kul(=
vi gjorde massa tävlingar och pratade och skrattade.
Sen när dom stängde vid elva så körde jag hem lovisa då
vi mötte en läskii gubbe som ja... iaf så när jag kom hem
satt jag vid datorn och pratade med massa folk osv.
skulle nog lagt mej lite tidigare ,eftersom jag var tröttoch jag är trött-.-

Jag skriver säkert senare om jag har något trevligt att skriva om;)..
eftersom på min förra blogg så skrev jag inte varje dag osv ,så
då hade jag ju as mke att skriva om;)..
Men jag ska försöka skriva varje dag ,och hitills har r jag ju lyckats;)..

aja, ha en bra lördag allihop ,PUSSS;*
mitt konstverk i5an;)HAHAHHAHAxD..
tkr den är söt ,gjorde den faktiskt på skolan i5an när jag forskade om pungråttor;P..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?