aha..

2009-07-03, 01:50:11 / Kategori: Allmänt

vänner är som stjärnor.

-man ser dom inte alltid,
men vet ändå att dom är där.

Men så känns det verkligen inte nu,
vetinte vad jag ska säga..
men det skulle ju vara du&jag isommar,
våran sommar come back?!
men äre inte den ena så äre
den andra som kommer emellan.
jag tror jag blir tokig.
äre så du vill ha det så , varsågod!
men det var inte så här min sommar
plan ''med dej'' såg ut , det skulle bli den
bästa!! förstår inte..
men det känns verkligen som om du inte vill
att det ska vara så ,men om du verkligen vill spendera denna
 sommar med mej, så säg det då?!
okeyokey, både du och jag har ju andra vänner vi också måste få
vara med, jag har inget emot det.men du förstår inte hur mke jag har
längtat tills du ska komma hem.. och sen blire bara misslyckat?!
förstår verkligen inte vad som börjar hända?ska det inte vara du
och jag?jag  mår jätte dåligt när det blir så här..

Du står där med svaren  ihanden.det är bara du som kan svara på
alla mina tusentals frågor, men har du svarat på en enda?!
-nej!?!?! jag blir både less och ledsen när du inte säger vad du tkr och
hur du känner utan bara går, så själv säger jag vad jag tkr ,hur jag vill att det ska
vara. men du varken bryr dej elr ens säger nått?!
               men det lär ju inte bli någon sommar med dej.. eftersom ni sitter och planera
era jävla sommarplaner mitt framför näsan på mej!! och då ,just då förstår jag att du bara
göre för att jävlas ,bara därför ,men jag fattar fortfarande ínte ,varför?!?!
har jag gjort något dumt elr någon så du tkr jag förtjänar detta?
tell me ffs...
 

aja, så här känner jag mej just nu ,och jag som tänkte försöka sova nu..
men det kommer nog inte gå så¨bra, har mkt ilska som strömmar runt
iskallen just nu.fan ,att det måste vara så här?det tar kål på en..
iaf på mej ,för du verkar ju ha himla kul och riktigt leva livet.
kan inte jag  också få göra det , mest troligt NEJ!!
 

aja, nu ska jag se ett avsnitt från kvarteret skatan , sen ska jag rent av
sova , sovgott alla människor och annat trevligt där ute ivärlden!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?