You and me,we used to be together,every day together always..

2009-07-16, 00:48:23 / Kategori: Allmänt
 Någon jag önskar att jag hade mer tid med..
Du
har funnis vid min sida så länge jag kan minnas.. du är någon som fått mej att se framåt,och se allt de goda ide onda!
du har verkligen varit en underbar vän.. och du är en underbar vän!men..allt kommer emellan oss just nu..
det är inte ofta vi hinner vara med varanda som förr..
Nu har jag varit utan dej i3veckor och du kommer förhoppningsvis hem imorn, och jag orkar inte vänta en
sekund längre.. allt vi gått igenom allt som hänt.. och nu har jag verkligen förstått att det går inte att leva utan dej..
du är bäst. du har alltid varit det också!
jag har så otroligt mycke minnen med dej så det är inte sant.. tror aldrig vi varit ifrån varandra så här länge..
seriöst?!?!Det är ointe klogt vad man kan sakna en människa.. fast det är ju inte vilken människa som helst..utan
världens bästa!


Men även när du är långt borta så skyddar jag dig
Även om du glömmer bort mig så saknar jag dig
Mitt ofullständiga hjärta tillhör dig
Även när du är långt borta så tänker jag på dig.


snälla kom hem nu..
jag saknar dej verkligen.. och jag förstår inte hur vi kan vara ifrån varandra så här länge..
                                   i miss u babe..


loviiiisaaa

älskling..ja börjar tyyyp gråta..<3

du är bäääst å kmr alltid vara, allt me dej är helt oförglömligt..

jag älskar dej mest , från vaggan till graven älskling !<3



2009-07-20, 00:08:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?