Ayo Technology

2009-07-09, 15:36:01 / Kategori: Allmänt
hellu, linnea ringde och väckte mej för ett tag sedan..
så nu sitter jag vid datorn och pratar med folk och fixar bloggar.
Frida håller nu på med min design:)Det blir säkert jätte bra.
kan säga att jag vart ledsen när jag kollade ut genom fönstret..
Någon liten fågel hade ju viskat i mitt öra att det skulle bli bra väder idag?(u)
när det blir sånt här skit väder så försvinner hela sommarkänslan ut ikroppen
igen.. mamma sa att det blåser jätte mke osv.. så just nu sitter jag inne
och hoppas på att jag ´slipper gå ut idag(a).. ahah nämen,vi får se vad som händer
ikväll har lite olika planer..
Anyway.. carro ville iaf att vi skulle sova istugan någon kväll så jag ska kolla om det blir
ikväll`?
asså jag känner att jag verkligen behöver fräscha upp min spellista lite..
elr, visst jag har jätte bra låtar men endel är jag så less på att det inte är sant..

Har ni någon/några bra låtar så släng in låttips bara:D

Nu ska jag gå, men skriver senare, pussss
Designen jenny gjorde till min
och hennes blogg!:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?