godmorgon kan man ju ändå inte säga?..

2009-07-13, 23:43:11 / Kategori: Allmänt
hellu, dålig uppdatering?iknow.. men jag har rent inte haft ork elr tid..
Jag har mått dåligt dom två senaste dagarna.. men som tur så har carro
sovit här då så det har gott riktigt bra!vi har även varit med linnea ena dagen
och julia andra:)..
Idag skulle jag igentligen följt carro ut med båten och sova där..men som sagt
har jag inte mått bra så jag vågade inte ta risken att fara långt bort på vattnet när jag mår så här..
Har sovit istort sätt hela dagen.. och det är då bättre än att vara vaken och lida..
har ju varit och kollat upp hos läkare osv vad detta kan beropå.. jag tror dom trodde att det var canser först
men jag är inte säker men dom kollade då upp och det vare inte, tack och lov!
Men dom tog 8rör blod och dom kunde inte hitta felet?!Det lutar mot typ magsår..
men dom hade hoppas på att det var en bakterie imagen men det var det inte heller så
iveckan skulle doktorn ringa och jag ska få en tid då jag ska få komma upp och dom ska köra ner en
kamera i min käft.. jag har verkligen varit skeptisk över detta och tyckt att dom ska lämna mej ifred och låta mej
ha ont osv.. men efter dom senaste dagarna då jag haft så ont och inte kunnat röra mej ibland..så har jag insett
att det är bäst jag gör det som måstes.. får hoppas på att allt blir bra och jag slipper detta,
har haft dom här problemen så länge jag kan minnas.. så fatta vilken befrielse att bli av med det?!:D

Sitter nu och har ångest.. det är ju somsagt bättre imagen nu, så jag sitter och tänker vad roligt och mysigt det
hade varit om jag hade följt med`?dom är säkert typ på.. burehällorna, fatta mysigt och sitta där nu och grilla elr vad
som helst.. våra familjer brukar alltid fara ut med våra båtar på sommaren och sova någon stans osv..
typ för något år sedan va vi ipiteå och bodde en vecka sen på hemvägen stanna vi på pdol och var där osv..
På tal om pdol, så blire snart det med carro och kanske linnea elr lovisa?:)jag och carro har pratat med pappa
om att köra båt dit igen och vara där hela helgen:)och pappa som älskar att fara iväg med båten ochså kunde ju inte
säga nej , men det var inte ett klart ja heller.. gäller ju som sagt att få resten av folket att vilja..
Men annars ska vi åka bil upp med carros mamma och vara där en elr två dagar:)
Så pdol ska det då iaf bli!!
aja,nu ska jag prata med lite folk och göra massa sånt.. får se hur mke sova det blir inatt..eftrsom jag gjort det hela dan..
japp.. så här ser jag ut nu.. efter min långa tupplur.hahah.. menmen, man kan ju i nte allti va fin elr hur?;)..
Btw.. är det någon som också har problem med magen elr bara är nyfiken om jag fått någon
hjälp senare?elr vill höra mer om mitt problem..så släng in en komentar så ska jag försöka uppfylla
era önskningar;).. Elr om det är något annat ni skulle vilja jag  trog upp?det är bara ni skriver på..
alltid kul med lite förslag elr så:)..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?