tjollahopp

2009-07-08, 23:01:25 / Kategori: Allmänt
ahahah.. jag och julia har just sett klart vi hade iallafall tur med vädret!
Sen blire vi hade iallafall tur med vädret IGEN!
Jag tror faktiskt 2an är bättre.
Men det får ta och bli upp till bevis;)
just nu äter jag popcorn dricker dricka
och ser nått på tvn..
Hade som inget speciellt att berätta om..
men så fort jag sett 2an så kommer ett nytt inlägg
då jag lägger ett betyg;)..
blir lite senare:)
Måste bara säga.. reklamen ''vad gör dina föräldrar när du är utomlands?''
HAHAHAH... asså så jävla bra.. när dom kör eu-moppen inne osv..HAHAH
det är en riktigt bra reklam.. det finns många bra reklamer..
Men frågan är; vad är eran favoritreklam?;) släng in en komentar om det bara:)



ahah här är jag justnu framför tvn.. hade typ dubbelhaka(a)..men det beror
på att jag låg jätte konstigt;)på bilden kan ni iaf se jag, popcorn,dansk peber<3<3
och läkerol:)drickan fick inte plats.. men aja, nu ska jag nog se filmen så jag skriver så
fort jag gjort det, puss:*

juliia

Men Ida , du kan ju visst vara seriös på bilder ju :D

Heheheh men den är ju kung när dom åker bob osv från taket ner i poolen :P

Fast jag diggar den då han gör hundluckan också & han sätter gånggärnet fel håll så att den inte öppnar sig:P



2009-07-08, 23:21:11 URL: http://juuliiiaandersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?