trästock..

2009-07-17, 00:54:47 / Kategori: Allmänt
idag har jag suttit ute på balkongen medans det åskade..
somnade ett tag med.
Sen har jag som bara duschat och gjort mej klar,för att sen fara till trästock.
Det var inte så mycke drag ikv, men vi hade rätt kul ändå!
Antar att morgon dagen blir bättre!
Vi for på max och åt sen vid 11for vi tebax till området osv,
nu är jag hemma och har skit ont ihuve..
mhm..inte kul. känner att det snart kommer sprängas-.-
Får väl sova bort det, men ska sitta vid datorn så länge jag klarar av och orkar.
menmen..det vart inte så att lovisa kom hem idag... så henne har jag inte träffat..
Men imorn blir det trästock med henne:)ihope..
Anyway, ska nu vara lite social med lite folk så gott det går med det här huvudet;)..

Hör av mej imorn. Ha det bra, btw,imorn måste jag upp tidigt, ska på stan med mamma,heheh..

                                                          puuuss sovgott!:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?