The one & only..

2009-07-03, 01:24:05 / Kategori: Allmänt
du är det bästa som hänt mej, stunderna jag tillbriingat med dej har varit
helt otroliga. seriöst tródde inte två personer kunde vara så lika varandra?!
du kommer alltid vara en viktig person imitt liv och jag vill vara det för dej med.
 ahaha..jag skrattar bara jag tänker på humorn vi hade och allt vi gjort.

du är himlens klaraste stjärna
rörd av änglarnas tryggande hand
älskad av solens alla strålar
Lycka är att ha en sådan stjärna
stjärnan som sprider änglarnas ljus
En stjärna som aldrig bleknar
En stjärna som aldrig slocknar
En stjärna som du.

du är återigen det bästa som hänt mej,
och om det någonsin skulle bli du och jag igen på
riktigt, så skulle jag göra allt för att det skulle förbi så.
för du är en av dom bästa vännerna jag någonsin haft.
och jag tvivlar på att jag kommer träffa en människa som
dej igen. Nej jag är en av dom lyckligaste på jorden som
fick en så underbar vänskap med dej , vi är som gjorda för varandra.
många säger så till alla sina vänner,men jag säger det endast till dej
för jag verkligen menar det ,första ggn jag träffa de dej så kände
jag att du var något riktigt speciellt, och jag hade rätt!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?