Sry.. igen,

2009-07-05, 23:30:41 / Kategori: Allmänt
jag säger bara sry..igen för min extremt dåliga uppdatering..
Menmen allt har sin förklarning ,och jag har varit på stads hela helgen osv,
satt jag ber så hemskt mke om ursäkt,men har typ inte sovit hemma nått så
jag har inte direkt haft tillfälle till det!

iaf så idag väckte julia mej,trorja?..
iaf kl var någon gång efter ett ,då vi åt och gjorde oss klara.
sen stack jag och carro till stads försista ggn iår(u)(u)..

Fyfan.. det har gått så himla fort.. men som man brukar säga
''har man kul,så går allt mke snabbare'', och idetta tillfälle är det
inte +..
Vi åkte iaf lite karuseller och så innan dom skulle börja packa ihop ,
och när dom gjorde det så gick vi omkring och försökte få lite saker
(gratis..) vi fick faktiskt en dricka var,(som jag sitter och dricker nu;)) 
Därefter körde jag hem och åt middag sen kom jenny och hämtade mej,
först ner på ok och tanka sen hem till henne.
Vi började med att skriva en ansökan till ett jobb ..
men jenny råkade trycka ner allt när vi hade skrivit klart och allt..
så vi tog en paus och drog oss till alba en sväng..
Sen hem till jenny igen och skriva om hela skiten:P..
Vad vi sökt om får ni veta senare elr gå in på våran
blogg ,om ni vill ta en sväng om iden och inte vet vad den heter så
skriv bara en komentar om att ni vill veta vad den heter så fixar jag det, loovar!
Nu sitter jag här iaf och är otroligt trött efter en helg på stan..
Blir kanske en tidigkväll.. vi får se!
jag  är då inte så trött att jag kan sova än.. men vi får se om det är någon rolig människa inne
på msn elr så som kan vara lite social, annars blir det att se kvarteret skatan elr någon annan
rolig film/serie.. kanske the hills?om dom nya avsnitten kommit ut?men det tror jag då inte dom har..
förr kolla jag varje dag, men nu vare längesen..

aja, ni får ha en trevlig kväll så höres vi , pusss;*

AHAHHAHA.. en gammal bild på mej och carro som typ sett ett spöke elr nå?:]..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?