snart sängdags..

2009-07-07, 03:18:08 / Kategori: Allmänt
Nu börjar denna måndag gå mot sitt slut och klockan är nu 02.53,
mina vänner på msn,apb,bdb elr nått liknande är inte så sociala längre..
kanske äre så att hela bunten sover redan?är jag ensam kvar upp idet dystra natten?
nä..skämta. Jag pratar faktiskt med några(:   men dom flesta ligger nog och sover..
ni förstår jag har kloka vänner som lägger sig itid för att orka med dagen, men så långt tänker inte
jag.. nej utan jag tar allt som det kommer .. igår satt jag tex upp och chatta till 2/3 någon gång..
sen såg jag film osv ,och somnade inte förrän 5 kanske..
Så min dag har jag ägnat framför datan imin sköna säng, och bara softa och tagit det lungt
som jag skrev imitt förra inlägg.
Asså seriöst jag har börja bli hel knasig när jag är trött.. först igår satt jag och skratta åt att julia
höll på att ramla ut karusellen och typ kanske dö.. hur kul var det?!? sen senare på kvällen var jag med jenny
och direkt hon öppna käften och sa nått så börja jag bara asgarva och spruta ut cocacolan ur munnen..
seriöst, och nu är jag as blogg sugen..därför jag skriver ett till inlägg nu ikv.
Men det är väl det ända som är +et med mej när jag är trött, men det finns en till sak som är att jag blir inte
arg och lätt irriterad som dom flesta kan bli,nä jag blir skrattig, slamsig och otroligt flamsig när jag är trött och det
finns så klart ett - i det med.. eftersom jag kan bli förjävligt jobbig..AHHAHA:D
vad äre med mej har jag något slags adhd elr damp elr liknande?
skulle inte förvåna mej, men förhoppningsvis äre bara lite sömn som saknas hos mej(;
inte föratt jag har något som hels emot dom som har adhd elr damp osv. nä, grejjen är bara att det är väl
inte något man direkt vill ha!
men ändå inget fel att ha det! en delpersoner syns det ju inte att dom har det. Finns folk ja har umgås med länge
men aldrig vetat att dom haft något liknande?Det behöverinte alltid vara ytligt!

Btw, vill bara dissa fega människor.. som tex. skriver saker till folk sen vara anonyma och inte stå för det man skriver?
jag säger bara ;antligen stå för det man säger ,ellr bara hålla igen sin lilla käft, svårare än så behöver det inte vara:)
Det är bara personen/personerna som det blir pinsamt för om det kommer fram som det oftast brukar göra.. haha.
omoget!

Folk som säger en sak till den ena om den andra och sedan säger det hon/han sa till ena om den andra till den andra om den ena.. det där vart konstigt..haha .det kände jag men ni kanske fatta? nästan alla människor snackar skit
elr har gjort?jag har varit med om sånna hemska saker när jag var yngre och det är absolut inte kul.
jag gruvade mej när dom två personerna var med varandra.. satt hemma och tänkte undra vad dom säger om mej nu?!
sen kunde jag vara med dom och då snackade dom skit om den andra för mej.. nä ursch.. bort med allt sånt dumheter!
det är bara otrevliga och leder ingen vart!vill man komma någonstans här ivärlden så säger man det man vill ha sagt ,va rak och sedan stå för det!

nä, nu har då riktigt alla gått och lagt sej känns det som.. så för engångs skull ska jag väl också vara klok och göra det med!Men det blir nog en film för min del,har kvar lite popcorn osv, sen så hur trött jag än är så somnar ja inte lika snabbt och bra som till en film, tackar och bockar till människan som kom på filmen<3<3

hahaha,se vad konstig jag är .. detta inlägg har tagit sin tid nu är klockan 03:18

puss och sovgott , komentera mina sötnosar:;* /bewllie

sofie

Jag håller helt med.

Har man något man verkligen måste säga så säger man det och inte bara skriver och är anonyma.

Det är typiskt dagens ungdomar..

Nu för tiden sitter dom och är så coola och stöddiga bakom dataskärmen..

Vafan iverkliga livet då?är ni likadana då?

Nej det är ni inte, då är ni frökenlydig.

Dataskärmen är som ett skydd för er,

det ända jag har att säga till sånna är väx upp!

Det sägs att alla människor är lika mycket värda!

Men visa det då????



Kram sofie



2009-07-07, 15:09:36

Juliia

Hehhe men jag måste faktiskt erkänna att det var lite roligt att jag inte satt fast nu efteråt , fast det var ju inte så speciellt roligt då;)



2009-07-07, 15:10:59 URL: http://juliiiaandersson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?