myspys..

2009-07-06, 22:59:03 / Kategori: Allmänt

hellu, sitter just nu och ser på film med popcorn och dricka..
 har nyduschat och ''blekt'' håret , elr det är ett slags schampo ungefär,
som man andvänder efter man tvättat håret.
Det är bara att he in ihåret precis som när du her in schampo,
sen kammar du igenom håret så det blir jämt har idet minst
5min,(men inte förlänge för då kan det bli lila..) sen sköljer du ut
det och detta ska man alltså göra på handdukstorrt hår och
andvända upp till 6ggr.
Vetinte om det blir så mke blondare?elr jo, det är klart det har blivit.
Men jag ser det iaf själv mest ibörjan, sen ser/tänker jag inte så mke på
det!Hoppas iaf att det funkar,  det var emmas kompis som tipsade mej.
Hon hade testat det och hennes resultat blev då bra!Så det är bara att hålla tummarna.
Men när jag gjort klart detta och det inte är så blont som jag vill ha det:$..så ska jag
färga det IGEN så får det verligen lov att vara helt okey. ehhe(:
Mitt hår har snart torkat och då blir det upp till bevis om det blivit något blondare den  här ggn.
jag har varit lite feg med att ha igrejjset, jag har haft idet 5min.. men  nu sista 2gångerna alltså
nu och ggn före har jag haft det längre. Jag tror nästan man ska ha idet jamen 10min , men jag vill inte lura någon nu
som tänker prova detta, utan  läs¨på flaskan och gör som du vill!:)

aja, hela dagen har varit väldigt lugn, vaknade kl1 av att mamma undrade om jag skulle
ha något från affärn, och det ville jag så klart, hon köpte frukost åt mej och annat gott, tack för det!:)
sen har jag som halv sovit till middag som var kvart över 4.
Det var längesen jag hade en hemmadag, och det känner jag behövdes.
Jag kan inte ens komma på när jag var hemma en kvälloch tog det lugnt sist?
hahah, det var himla länge sen..
sköntskönt!

Men jag måste ju säga att det hade nog intevarit en lugn hemmakväll om lovisa<3
var hemma:$.. nä då hade det varit full fart;);)..
På tal om lovisa så smsade hon mej för ett tag sen och sa att hon hade hittat fullfrys filmen
jag,lovisa,felix&TJ gjorde när vi var mindre, vi gick nog iettan?elr nått.. HAHAAH, hon sa att hon skulle
skicka den sen, och det tog ´jag som ikväll,så jag hoppas att hon skickar den då så kan jag lägga ut den
här på bloggen:$.. hahah.. men först måste jag se den.. minns inte allt för mycke hur det var;)
AHAHA.. shiet.. jag kommer typ inte våga se på den sen:].. fatta?!jag var säkert hur ful som helst..
och då menar jag inte utseendet för det bryr jag mej inte om,liksom jag gick i ettan?utan jag tänkte
sättet, jag var så jävla ful på sättet när jag var liten..HAha , aja, det blir nog kul att se;)..

Nu ska jag vara lite social med lite folk, men jag skriver imorn ,elr senare ikväll om jag har något att skriva om
sköt om er så höres vi senare PUSS å KRAM /bewllie..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?