hemma igen!

2009-07-22, 06:44:37 / Kategori: Allmänt
hellu, dålig uppdatering igen?iknow..
men nu är jag hungrig och lite smått trött..
Jag och carro kom iaf hem från atorp just!

Elr vi kör en sån här; Dagen började med att jag stack upp till stan om mamma
köpte en tröja åt mej, hon skulle igentligen köpa en jätte söt klänning till mej med!
Men den fanns tyvärrinte..:/ aja, köper den sen=)
 Iaf for hem och åt middag sen drog jag till carro och julia tittade förbi och va med oss ett tag,.
när hon for hem drog vi upp till atorp och va där ett litet tag sen kl 12 drog vi tebax till carro
och satt vid datan ett tag sen drog det av till stan där vi hälsade på viktor och nicke ett litet tag.
Sen vart det atorp igen kl2/3 och var där tills halv 7:)nu är vi iaf hemma och vi ska snart göra nudlar
och så vidare.. Sen ska vi nog sova ett tag.. för ikväll ska carro sova hos mej och då blire nog inte mke sömn
den kvällen/natten heller:)..

anyway.. jag och lovisa har smsa en hel del.. och hon blir mer och mer pepp på att ta bussen hem och
vara med mej ist medans hennes familj drar till stockholm:D:Dhopppashoppas hon kommer...
men om jag ska vara heltärlig så trorja inte det blir så..nää. men jag ska ha kul ändå;)
heheheh.. jag har blivit riktigt pigg nu efterjag och carros promenad..
Elr det va sså här.. Att efter halva vägen hem så fick carro helt slut bensin så resten av biten fick vi
rulla skiten... menmen vi är som sagt hemma nu och allt gick bra!
som sagt är skit hungrig så nu ska jag försöka slita carro från datan för att äta lite nudlar<3<3<3
gaaah... känns som det va årsen jag käka de..men det vare faktiskt inte men ovanligt längesen
eftersom förr så åt jag det minnst en gång om dagen..

HAAAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEEe
en egobild som jag bjuder på så här dags på dagen:) sköt om det och hoppas ni sovit gott.. för det ska då vi göra:DPUSSSSSSS

IDAAAAAAAAAAAAAAAAAa#)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?