ett skratt förlänger livet?inte sant?isf..leverjag länge:D

2009-07-12, 01:04:10 / Kategori: Allmänt
sitter nu jag och carro hemma hos mej.
jag sitter vid min bärbara och carro vid hennes mammas:P..
Ikväll har vi varit med linnea:)vi va och köpte glass och massa  sånt
har hänt!:)
Iaf islutet såg vi en skräckis, men linnea vart rädd och for hem:$..
HAHA.. vi fortsätte att se filmen, men efter ett tag drog vi upp till stan
och carro skulle köpa en varmkorv osv..
och snart tänkte vi se klart filmen..vet dock inte vad den heter..
men den va läskig iaf:P..

ahahahha..
Vi på statoil..
hon ikassan ger carro brödet..
hon säger; Här..då får du he idet du vill ha i
Carro kollar ibrödet och sen ser hon ledsent på hon ikassan
och sträcker brödet mot henne..
carro;men..korvendå?!...
honikassan;*fniss*men den her man iefter du hett på dedu vill ha*fniss*
carro;jahaokey....:$
Och blir knallröd i ansiktet och alla på statoil börjar skratta..HAHAHAH..

anyway.. vetinte vad mer jag har att komma med..
men jag skriver säkert senare, pusss:)
Bild på jag&Lovisa i6an..HAHAHA..
saknar dej gumman;* kom hem.. det är tomt utandej..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?