love love love

2009-12-28, 13:54:48 / Kategori: Allmänt
Hejhej!
vakna just, och ska snart hoppa in iduschen.
Idag ska jag umgås med julia, vetinte riktigt vad som händer..
Köpte hårfärg på stan ilördags, så måste färga håret också!
kanske frågar mamma om hon kan göra det på mig nu?!
Jag är lite nervös eftersom jag mest ska färga utväxten osv, men mitt löshår är
typ exakt samma färg som mitt hårjust nu..förutom utväxten då.
Så hoppas det inte blir allt för ljust, för om löshåret är en annan färg kan jag ju inte ha det..
menmen, sånt är livet!

Har btw fixat kläder,skor osv till nyårs, men planerna är inte helt klara,eller..
Först var dom nog det, men sen..njaa, iaf vi ska planera allt ikväll trorja,men vi får se!=D
Nä, nu ska jag gå och duscha, eller färga håret!=)
Jag skriver senare, puss så länge.ha det bra!
                        
                                                    miss u babe!




                                  /idddaa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?