jag vill ha falukorv till lunch, mamma..

2009-12-27, 15:47:38 / Kategori: Allmänt
hejdär!
vaknade för precis en timma sedan.
 idag har jag rent no planer!?
men ngt kul händer väl alltid?
ja, vi får väl se, är helt slut idag, måste städa mitt rum lite..
ochja,moa är sur och skriver :''jag ska säga till mamma vilken dålig dotter hon har fött!!''
och då menar hon mej, för jag inte orkar göra saft åt henne;)..
ngn som vaknat på fel sida må ja tro..
Aja, anyway. har varit dålig på uppdateringen igen, eller som vanligt.
-Men, det har hänt massa saker, som jag inte vill ta upp här, som jag mått dåligt
över och inte haft ngn lust att blogga, som jag ivanliga fall kanske inte heller har direkt!;)
Men, jag bloggar när jag bloggar!:)

igår vart det stan med julia, köpte massa kläder, samt underkläder och massa sånt, sen blir det att köpa
ny mobil också!Men vi får se när det blir, ska kolla runt lite först om den är billigare ngn stans. egentligen skulle jag och julia köpa tillsammans och dela på frakten, men då måste en av oss betala från vårat kort allt, satt det är lika bra att beställa ensam, men vi ser väl, blir kanske att beställa imorn, eller vänta ett tag och se vad som händer!
Aja, mycke mer änså har jag då inte att säga och det är även dax att starta städningen, men jag skriver väl senare, ha det bra!

snygging, snart imina händer!<3
                                                                           (stackars mobil..)

                                        /idddaa!

juliia

yees , snart har vi våra mobiler;)



2009-12-27, 19:39:04 URL: http://juuliiiaandersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?