Heartless

2009-12-30, 00:12:37 / Kategori: Allmänt
Hejhejhalllllå!!:)
mamma ringde mig när jag va hos julia och undrade om jag ville följa henne
och kolla på en ny tv åt henne, för hennes hade just gått sönder..
Så jag ringde pappa, och han hämtade mig hos julia kl halv5, då jag får hem
och åt osv, sen upp till söder på expert för att kolla på en tv.
hon hittade en vinröd plattv hon ville ha, sen gick vi och kollade på
mobiler för jag skulle visa vilken jag skulle beställa, och när jag kollade på den
så såg jag att den bara kostade 1699, och då sa butikschefen att han hade sänkt
priset eftersom dom har rea. så den kostade iprincip lika mke att beställa, sen måste
man vänta typ en vecka innan den kommer eftersom det blir nyårs nu, så mamma tyckte
jag skulle köpa den, och det gjorde jag också!
Annars har jag inte gjort så mke idag!fixat massa saker osv.
Nu ska jag vara lite social medans jag ser film på tv.
blir nog att sova snart, eftersom vi sov inget inatt, är rätt trött;)..
menmen, sovgott på er med, så skriver jag imorgon!
Påtal om imorgon, vad händer imorrrrrrrn:O?!?!
justja, julia och carro undra om jag ville hitta på ngt med dom och ngra fler kanske, yey,vifår se!:)
 Ha det bra, pusssssspusssss:))



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?