billigfakta..

2009-12-06, 18:45:44 / Kategori: Allmänt
Igår sov jag iprincip hela dagen, eller, jag vaknade vid halv 2, sen låg jag tills halv 7.
Hade no planer för kvällen, tills lovisa ringde och hon och hennes mamma hämtade upp mej.
Vi landade hos carro på morön, efter en promenad till hemma kväll!♥
-Där vi snackade massa och gjorde lite olika som t.ex. göra våra goda varmamackor♥
Haha, hämtning fick vi av carros pappa kring 1tiden, han hade köpt en ''ny'' bil iluleå som
vi fick åka i, den var väldigt liten så jag och lovisa fick pressa ihop oss ibaksätet.
Men bara efter en liten bit så var jag tvungen flytta fram, och sittta icarros knä, haha för det vart för tungt..
Det va nått som tog imarken, för att nått..haha, så jag satt fastklistrad mot rutan, och ja, men hem fick vi
oss trottsallt!:)

Har varit och kollat på moas innebandyträning, men nu är jag äntligen hemma igen!
Lyssnar på goómusik och äter godis♥
Vetinte vad som händer ikväll, lovisa tjatar om att dra till hamn, men jag vetinte om jag pallar?
kanske bara blir hemma ikväll. det är ju skola imron också..ursch, men det är nästan bättre än praoen;)..
Nämen, veckan blir nog rätt lung, vi har elevensval osv.

MYcke mer än såhär, har jag nog inte att säga..förutom att det är andra advent idag. snart jul! längtar rentav.
AJA, ni får ha det så bra idag, så skriver jag senare någon gåång!





                              /iidddaa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?