family guy.,

2009-08-02, 22:02:17 / Kategori: Allmänt

ajajaj.. det ser inte bra ut det här..
men!jag ska försöka blogga så mycke jag hinner!
men jag har helt enkelt inte haft tid med det på sista tiden.
Vi får se hur det blir när skolan börjar om..
Jag borde ha mer tid då. För nu ska jag lägga ner mycke tid
på skolan, så jag kommer nog vara hemma sådär rätt så mycke
iaf, och då får jag ju alltid tid för att blogga lite!:)

Idag sov jag till typ 3/4 sen åt jag middag, och lovisa försökte få

med mej till nått ställe.Men jag orkade inte, är så himla slut..
Så jag har varit barnvakt ett tag och just nu sitter jag och ser family guy.
Det är riktigt bra alltså:)!
Till det har jag popcorn och ett glas cola, så det är bara myspys här.

aja, nu ska jag ta och fortsätta se sen vetjag inte vad som händer..
sitta vid dator, och försöka göra en tidig kväll:)försöka..!

Ha det kanon,så ses vi senare eller nått, pussssssssssss
grymt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?